Om meg

Bildet mitt
Åsgårdstrand, Vestfold

søndag 28. april 2013

Anleggsarbeid

Vi holder for tiden på med å utvide kjøkkenhagen til dobbelt størrelse. Da får vi bedre plass til gangveier innimellom. Det er utrolige mengder med stein. Lett å se at vi bor midt på raet gjennom Vestfold.
Gangveiene får sperreduk i bunnen, og "subbus" på toppen. Det er veldig fin grus som gir et fast godt underlag.

Vi legger plenen som graves opp der stiene skal gå med "hodet" ned der ny kjøkkenhage skal opparbeides. Under legger vi våte aviser, og oppå lager vi rader med jord til poteter.
Jeg har tatt en sjans idag og satt den første raden. De potetene jeg har satt nå er Folva, små Vildmosepoteter.
Jeg har også begynt å flytte tomater og paprikaplantene over i 10 liters bøtter.










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar