Om meg

Bildet mitt
Åsgårdstrand, Vestfold

onsdag 15. april 2015

Tomater

Noen av tomatplantene begynner å skrante litt. Kanskje jeg har gitt dem litt mye vann?
Ihvertfall; jeg har pottet om en av hver sort (totalt 27) i store bøtter, og håper de kommer seg.

Noen er helt fine, og de har fått komme ut i drivhuset idag. Der har jeg frostvakt på og det holder over 9 grader.

Ellers er det som alltid dårlig plass for tiden. Etterhvert som ting må pottes om tar det stadig større plass, og jeg lengter etter å kunne plante ting ut. Og fylle opp i drivhuset.

For fire dager sådde jeg agurker. De har stått mørkt og varm, og idag var de over 10 cm lange!!!
Med utrolig kraftige røtter. Det er rart det kan gå så fort. Jeg luket ut slik at det er bar en i hver potte, men de må nok ganske snart over i større potter.


Jeg sådde også sukkermais for fire dager siden. Også disse spirer i vilden sky.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar