Om meg

Bildet mitt
Åsgårdstrand, Vestfold

søndag 13. januar 2013

Igang med ny sesong

Jeg  er visst ganske dårlig til å holde på med dagboka utover i sesongen. Når det praktiske hagearbeidet er på sitt mest aktive er det ikke skriving jeg har mest lyst til. Jeg skriver bare for egen del, og for å huske hva jeg har gjort når, og det kan være nyttig å oppdatere ting som skjer i sesongen også. Når modner de forskjellige tingene osv.

Men nå; dvs 10. januar
har jeg sådd de første frøene i såjord, og satt dem på varmt badegulv.
De fleste frøene har jeg samlet selv, så jeg har bare mine egne navn på dem.
  • Afrikapaprika
  • Lang tynn paprika
  • Små orange paprika
  • Jamie Oliver chili
  • Chili Long slim
Jeg har også bestilt endel frø fra kataloger. Bjarne har nærmere beskrivelser av hva jeg har bestilt.

Jeg venter på artisjokkfrø jeg har bestilt. de skal i jorden så fårt de er i hus.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar